Col·legi Sant Nicolau

Col·legi Sant Nicolau Sabadell Barcelona (Centro Privado - Concertado)

Críticas, reseñas, reputación Sant Nicolau

Tue Mar 14 16:40:59 UTC 2017

Jo sòc mare d'un alumne que venía d'una altre escola concertada, religiosa i del centre de SBD."El Claret"Patetica.. Va entrar al St. Nicolau i amb 15 dies va fer un gran canvi. El professorat de moment un 10. Ara fa 1er i hi va molt motivat. I tenen un nivell alt i es molt bó pq així desde petits s' esforcen.

Tue Mar 14 15:40:58 UTC 2017

Soc mare d'un alumne de Sant Nicolau i estem milt contents amb l'escola, el professorat de moment mens agrada molt i no he vist cap tipus de discriminacio. La recomanaria sense cap mena de dubte

exalumne 3
Thu Mar 31 08:12:21 UTC 2016

Jo també vaig estudiar-hi i no la recomanaria ni al meu pitjor enemic. Presumeixen d'alt nivell educatiu quan molts professors són manifestament mediocres. La direcció és certament classista, provinciana i curta de mires. En qualsevol cas, els alumnes que per qualsevol motiu no encaixen amb el seu patró són rebutjats, apartats i desqualificats. És una experiència que no desitjo a cap família. Afortunadament, jo vaig sortir-me'n prou bé però encara tinc companys que maleeixen l'escola.

alumne
Sat Sep 19 17:59:44 UTC 2015

Soc alumne de l'escola, la veritat esque es GENIAL no tinc paraules

Thu Sep 17 15:23:46 UTC 2015

Sòc exalumna i estic molt contenta d'haver anat al Sant Nicolau.Ès cert que són exigents i tendeixen a cuidar més l'alumnat que estudia i treballa i el ritme de la classe el condiciona aquest tipus de nen.Jo ho trobo bé,així el nivell no baixa. Considero q m'han preparat molt bé tant en valors com acadèmicamemt i te un percentatge d'aprovats (i amb nota) de les proves d'accés a la universitat altíssim. Que no sigui religiosa no vol dir que no t'ensenyin valors (nomes faltaria!).De fet, per mi, això últim és un punt a favor. És una escola de pagament i, per tant, no hi ha la diversitat que pots trobar a la pública. Pot semblar classista per aquest motiu però en cap cas transmeten aquests valor a l'alumne. Jo n'estic contenta.

alumno
Wed May 06 20:41:29 UTC 2015

Es una escola 10 !!!

Exalumno 2
Wed Sep 24 12:34:10 UTC 2014

Soy un exalumno también como el primer comentario. Pienso absolutamente igual que él.

desprats
Sun Aug 03 21:40:00 UTC 2014

Estimado Ex alumno, crees que hay más opiniones como la tuya?. Yo lo tengo --desde fuera --como un cole "venido a menos", mucho de superficie pijo tonto, pero cero religioso, bastante nacionalista y un poco clasista. Pero igual me paso, por que el resto de coles de Sabadell desde que no está el Vidal y Barraquer , tampoco es que sea para tirar cohetes. Gracias de antemano.

Exalumne
Sat Apr 26 18:31:15 UTC 2014

Es una escuela que deja mucho que desear, el valor humano de los profesores es muy bajo. Soy un antiguo alumno y estoy muy decepcionado con la educacion y el trato que recibí en ella, nunca fuí valorado, me trataron muy mal, me desmotivaron para que no continuara estudiando. En esta escuela si no eres hijo de un buen abogado o de un médico y eres menos que los demas.  Afortunadamente fuí a otro instituto y ahora estoy apunto de terminar una ingenieria. Me arrepiento mucho de haber ido a esta escuela.

Fri Sep 14 08:58:26 UTC 2012

Fri Sep 14 08:56:01 UTC 2012

Es una muy buena escuela y lo niños salen de ella super bien preparados, ya que meten mucha caña, no es religiosa, pero se trabaja la religion a partir de primero de la ESO

Es un centro de calidad que apuesta por la formación de los jóvenes, con el empleo de metodologías activas e innovadoras adaptadas a las necesidades de los estudiantes.

usuario prosadopino
Colegio Almunia-Cádiz

Trabaje en el campamento de verano

usuario lauyele23
Colegio CAMBRILS-Madrid

Rengo la mejor opinión de dicho colegio,puesto que mi sobrino estudió en este y es magnífico. Por esa razón estoy interesada en vacante de profesora de inglés en dicha institución.

usuario Maydelis
Colegio COLEGIO ADDIS-Madrid