Colegio PEDRO POVEDA Palma de Mallorca Illes Balears

Tests, Exams, Academic Results PEDRO POVEDA

Missió, visió i valors.

MISSIÓ.

Som una comunitat educativa arrelada a Mallorca, a la seva llengua i cultura inspirada en la Pedagogia de Pedro Poveda:

- Una escola que, acollint a cada persona, des d'una perspectiva d'humanisme cristià viu els valors de l'evangeli en diàleg amb la cultura.
- Una escola que creix en comunitat, on les relacions que teixim junts fonamenten l'aprenentatge.
- Una escola atenta i viva, que educa des de la participació per a formar una ciutadania crítica, responsable i capaç d'aportar les seves propostes i les seves accions a la societat.
- Una escola en contacte amb la natura i compromesa amb el medi ambient.

VISIÓ.

D'acord a la nostra missió aspiram a:

- Educar des d'una perspectiva holística. Consideram l'ésser humà des de tots els seus caires: cap, cor, mans i esperit.
- Tenir en compte a tots i a cada un dels que formam la comunitat educativa, i entenem que des del sentit de pertinença i des de l'enfortiment d'aquestes relacions podrem contribuir al benestar i a la formació de la persona.
- Teixir una bona qualitat de comunicació i convivència, que seran dos elements fonamentals en el procés educatiu.
- Formar persones amb capacitat d'adaptació creativa i crítica a les exigències de l'entorn.
- Ser un referent en l'àmbit de la innovació.

VALORS

- La creativitat: cercam respostes creatives a reptes, situacions i problemes.
- La solidaritat: som sensibles a les necessitats socials i ambientals del nostre món, lluitam a favor de la justícia, la inclusivitat i cuidam de la natura d'una forma integrada.
- La relació familiar: vivim un clima familiar on l'amor és la base de la nostra pedagogia.
- La gratitud: prenim consciència de tot el que rebem per part de les persones properes i per part de la natura i situam la nostra existència des de l'experiència agraïda
- L'alegria: ens situa en un estat d'ànim que transmet positivitat, força per avançar, ganes d'aprendre i benestar.

Users Opinions PEDRO POVEDA

Docente del Centro
    Tue Jun 15 19:13:43 UTC 2021
    Antiguo alumno
    Fri Dec 14 19:59:28 UTC 2018
    Si queréis que vuestros hijos sean felices no los llevéis aquí. Si pagáis sois buenos y se os da atención, sino pagáis aíslan a los niños. En casi todas las clases el respeto brilla por su ausencia, y os dicen que harán algo para mejorar la integración, pero lo único que hacen es una reunión entre alumnos y que el que se sienta mal cuente si quiere. Siempre miran para otro lado y te aislan, si no pagas todo, o si sufres bullying. Lo mejor que he hecho cambiarme de cole.
    Carmen
    Tue Jan 26 12:25:52 UTC 2021
    Mi hija va hace 11 años, y he de decir que aunque una de sus tres premisas es el catalán, (trago con ello), el resto es un colegio en el que se conocen todos por ser pequeño y se puede valorar cada persona individualmente. El nivel de estudios es muy alto, ahora lo puedo comparar porque mis otros dos hijos van a Jesus María y veo la diferencia.
    Es súper agradable los patios infantil y canchas de baloncesto, el huerto ecológico y el polideportivo.
    Los profesores en su mayoría dan la talla, cada uno con su personalidad, algunos inciden en demasía en el tema artístico, a lo largo de los años he podido comprobar que es también materia fundamental.
    La propuesta deportiva también es muy completa
    Las actividades extraordinarias han supuesto una experiencias que no olvidarán nunca
    El clasismo creo que ha quedado atrás en los tiempos en los que el colegio era completamente privado
    Marta buades
    Fri May 12 05:58:55 UTC 2017
    Centro donde se mira hacia otro lado cuando un niño/a es aislado y acosado.
    Aún dando la voz de alarma no se hizo nada.
    No sólo es enseñar, también educar y en este centro no se hace.
    juan antonio sisè 6
    Tue Jun 03 15:13:05 UTC 2014
    Te moltes activitats que fan divertit aprendre.Sempre els professors venen amb una rialla a la cara.Es una escola molt divertida.Les aules son molt alegres per que tenen molta llum.El hort te es molt fèrtil.Els professos sempre esta feliços.I per acabar es sa millor escola de Mallorca.

Schoolar Calendar PEDRO POVEDA

Statistics Colegio PEDRO POVEDA