IES Joanot Martorell
IES Joanot Martorell Esplugues de Llobregat Barcelona (Centro Público)
IES Joanot Martorell Esplugues de Llobregat Barcelona (Centro Público)
Exámenes, Resultados Académicos Joanot Martorell
Jornadas Puertas Abiertas, Open Days ... Joanot Martorell
L'Institut Joanot Martorell, inaugurat l'any 1971, és un centre docent públic (amb més de 40 anys de vida) situat a la localitat d'Esplugues de Llobregat. Actualment acollim 415 alumnes distribuïts entre l'ESO (305 alumnes) i el Batxillerat (105). L'alumnat que ve al nostre institut és de procedència molt diversa. Majoritàriament són nois i noies que viuen al barri de Can Vidalet i a l'Hospitalet de Llobregat.
Apostem per la bona imatge del centre i la qualitat del servei educatiu tot garantint un ensenyament de qualitat, integrant les noves tecnologies mitjançant el desenvolupament de la informatització integral de l'institut (professorat i alumnat) amb la utilització de l'aplicatiu Moodle, la instal·lació informàtica i pissarres digitals a totes les aules i la incorporació dels llibres digitals en algunes matèries.
Tenim el privilegi de gaudir d'un equip professional i humà altament qualificat, implicat i que està en formació constant. En aquest sentit destaquem alguns dels projectes que desenvolupem al Joanot: GEP, Teatre en anglès, DELF Scolaire, FIRST Certificate, Aprenentatge Servei Comunitari, etc.
L'ús i aprenentatge de llengües estrangeres (anglès i francès) en contextos significatius és un dels aspectes que més estem treballant aquests darrers cursos. I en aquest sentit, aquest curs formem part de la xarxa de centres docents que tenen el plaer de comptar del projecte GEP.
Des dels orígens de l'institut sempre hem acollit professorat en pràctiques i som centre Formador del Pràcticum del Màster de formació del professorat d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, gràcies a la nostra llarga experiència.
Tenim convenis de col·laboració amb l'Ajuntament d'Esplugues en diversos àmbits i un tarannà que fa que treballem en xarxa entre els diversos àmbits i sectors professionals d'Esplugues de Llobregat (Ajuntament, Serveis Socials, Casals de barri, Mossos d'Esquadra, Policia, etc.).
Som un centre educatiu obert que acull a la gent del poble (projectes com el Taller Inergeneracional) i que estem oberts a tota la població d'Esplugues (sortim al carrer a compartir les nostres experiències…).
Críticas, reseñas, reputación Joanot Martorell
| Ene - Mar | Abr | May | Jun | Jul - Ago | Sep | Oct - Dic |
|---|---|---|---|---|---|---|
Jornadas de Puertas AbiertasBuscador |
Inscripción en Centros Educación | Campamentos | Selectividad | Notas de Corte | Vuelta al Cole | Clases Particulares |
Un Institut carregat d'il·lusions i projectes amb 40 anys.Amb una oferta educativa per a tothom. ESO, Batxillerat i Cicles Formatius.Al no...
Buscador de clases particulares más completo con todos los datos necesarios para ayudarte a encontrar al mejor docente que se adapte a tus necesidades
Profesora titulada con 6 años de experiencia en clases particulares de primaria y secundaria
Clases de Música: piano, composición, análisis, lenguaje musical, iniciación a la música...
Clases de inglés y apoyo educativo para niños de primaria hasta 2º de la ESO
Graduada en Educación Primaria imparte clases particulares para primaria y secundaria.
No recomiendo el IES Simone veil en absoluto. Mi impresión es que existe una cultura que, lejos de motivar y apoyar a los alumnos, termina haciéndoles sentir que no son capaces de hacer nada bien. Ante las dificultades o los errores, en lugar de ofrecer orientación y herramientas para mejorar, se transmite constantemente la idea de que el problema está en el propio alumno.
Muchos estudiantes acaban perdiendo la confianza en sí mismos y llegando a creer que no valen para nada, cuando en realidad lo que necesitan es apoyo, comprensión y una enseñanza que se adapte a sus necesidades. Un centro educativo debería formar, inspirar y ayudar a crecer, no destruir la autoestima de quienes acuden a él para aprender.
Por todo ello, mi experiencia ha sido profundamente decepcionante y no lo recomendaría a otras familias ni estudiantes.
Centro bilingüe, con muy buenos docentes, profesionales y con buena disciplina
Un centro con grandes profesionales comprometidos con ofrecer la mejor formación a los numerosos alumnos que acoge.