L’Escola Sant Joan Baptista vol fer arribar la més afectuosa salutació a tots els alumnes i les seves famílies i en especial, a aquelles famílies que a partir d’aquest curs s’incorporen a la nostra escola.
Som una escola oberta al barri, que dóna resposta a la diversitat i a les necessitats de les nostres famílies, compromesos amb la innovació i amb la qualitat educativa amb un clar objectiu: aconseguir que els nostres alumnes esdevinguin persones preparades i competents, capaces de viure en la societat del futur.
La nostra tasca col·lectiva és crear, per a tots els alumnes, un model d’aprenentatge motivador i segur, que transmeti els valors cristians que hem rebut com a herència dels nostres fundadors Sant Vicenç de Paül i Santa Lluïsa de Marillac.
La FUNDACIÓ ESCOLA VICENCIANA dóna suport a les escoles per seguir fent camí totes juntes amb els mateixos principis inspiradors d’acollida, senzillesa i atenció al més necessitat.
Un nou curs escolar, una nova oportunitat per seguir avançant i millorant com a comunitat educativa, una proposta educativa centrada en la millora competencial del nostre alumnat i amb l’atenció a la diversitat.
Com cada any l’escola treballa un valor que es fa present com eix transversal en totes les seves manifestacions , aquest curs treballarem el valor de L’ESPERANÇA.
Destaquem i oferim novetats als nostres alumnes:
- Continuar oferint el programa d’adaptació educativa (PAE) per als alumnes esportistes que cursen l’ESO.
- Potenciar les noves teconolgies d’aprenentatge i coneixement amb l’ús, entre d’altres, dels Chroomeboks.
- Hem fet canvis en el mobiliari, aquest any hem substituint els antics pupitres de l’aula de tercer de primària.
- Transformació de l’antiga Biblioteca per un altre més funcional i polivalent on els alumnes gaudeixin d’un espai de lectura, amb dotació de projector i PDI (col·laboració de l’AMPA).
- Nova Aula taller d’anglès (antiga aula d’informàtica ), dotada també d’ordinadors, projector i PDI (col·laboració de l’AMPA).
- Reparació de la infraestructura del pati de la llar d’infants amb la modificació del paviment adaptat als nadons i pintura en les parets encerada per poder decorar.
- Reparació dels desperfectes del terra del pati d’Educació Infantil .
Seguirem esforçant-nos i dedicant tots els recursos de què disposem per oferir estreta comunicació a través de la nostre web i les xarxes socials...Facebook, Twitter...
Fem crida a les famílies..., i encoratgem a què mantingueu una fluida comunicació (família-escola) col·laborant amb l’AMPA ja que sou part activa en l’educació dels vostres fills i filles.
Al marc de l’ESCOLA CATÒLICA i amb esperit de col·laboració i servei a una societat plural i a l’Església, l’entitat titular dels Centres Educatius Vicencians ofereix el Caràcter Propi:
- Com a signe de la presència del Regne de Déu al món de l’educació i gest de FE i ESPERANÇA en la possibilitat d’un Home Nou.
- En resposta a les famílies que decideixen donar als seus fills una educació cristiana.