Saltar a contenido
Actualizado: 30/07/2026

Colegio Concertado Bilingüe Collège Ferdinand de Lesseps en Barcelona

Colegio Collège Ferdinand de Lesseps. Eixample. Barcelona (Centro Privado - Concertado)

Gran Via de les Corts Catalanes, 707. 08013. Barcelona (Barcelona)
Código: 8005357 Calendario Escolar Bilingüe Francés
Teléfono
Titular
Fundación Privada École Française Ferdinand de Lesseps

Notas

Exámenes, Resultados Académicos Collège Ferdinand de Lesseps

Notas Acceso Universidad

NOTAS DE SELECTIVIDAD

Nota media de colegios e institutos en la Prueba de Acceso a la Universidad (PAU / EBAU / EVAU) o Selectividad.

  • 2023/24
Notas Corte Universidad

NOTAS DE CORTE

Notas de corte de todas las carreras y grados de Universidades públicas de España.

  • 2017/18

Jornadas Puertas Abiertas

Jornadas Puertas Abiertas, Open Days ... Collège Ferdinand de Lesseps

Servicios

Actividades, Clases Extraescolares Collège Ferdinand de Lesseps

Activitats extra escolars

Les activitats extrasecolars són facultatives i s’organitzen trimestralment. Són de pagament i estan dirigides per personal de l’escola o extern. Es realitzen els dimecres de 14h a 16h.

ACTIVITATS ESPORTIVES:

DANSA (Joana Olasagasti, professora de dansa contemporània). De MS a CM2
L’objectiu d’aquesta activitat és desenvolupar l’expressió corporal, ajudar a descobrir i prendre consciencia del propi cos, enfortir l’autoestima i la confiança en un mateix i alliberar l’estrés. Activitat en francès.

IOGA (Delphine Guermeur, professora de ioga) De MS a CM2
Les classes de ioga per a nens es caracterizen pel seu contingut creatiu, variat i divertit. A través d’aquesta activitat, els alumnes fan exercici i aprenen a relaxar-se, reduint d’aquesta manera l’ansietat i les tensions musculars, mentre enforteixen el seu cos i adquereixen una gran flexibilitat. Activitat en francès.

ESGRIMA (Sala d’Armes Montjuic) De GS aCM2 (tres grups)
L’esgrima és un esport que contribueix al desenvolupament de valors bàsics com el respecte cap als altres, la valentia i el control sobre un mateix. Físicament, l’esgrima ajuda a obtener agilitat, reflexes i rapidesa en els moviments. Activitat en espanyol / català.

KARATE (Associació Cívica Cultura i Oci St. Martí). De CP a CM2 (dos grups: iniciació i avançat)
A través de la pràctica del kàrate, es treballen valors con la disciplina, l’esforç i la constància. A nivell físic, es treballa amb tot el cos de manera simétrica sense contacte, buscant sempre el control de les tècniques. Tot això fa que l’alumne aprengui a controlar el seu cos i les seves emocions. Activitat en espanyol/ català

BÀSQUET (Adrià Mira, entrenador de bàsquet) De CE2 a CM2
La pràctica del bàsquet fomenta la capacitat d’atenció i d’agilitat de resposta davant qualsevol situació. És un esport físic molt indicat per a treballar la coordinació del cos i la bilateralitat i, a nivel social, desenvolupa el respecte, el compromí, la cooperació i el treball en equip. Activitat en espanyol / català.

ACTIVITATS CULTURALS:

MÚSICA (Escola de Música de Barcelona). De MS a CM2
Aquest any ens iniciem amb l’Escola de Música de Barcelona que ofereix una activitat diferent a la que s’havia impartit fins ara. Els alumnes combinaran la iniciació en el llenguatge musical amb la presa de contacte amb diferents instruments. El fet de practicar música es sinònim de disciplina, de concentració, de desenvolupament psicomotriu, de sensibilitat i de respecte, entre d’altres. Activitat en espanyol / català.

TEATRE (Nadia Roudil, professora de teatre). De MS a CM2
El teatre és una de las formes d’expressió que s’ha de potenciar en els nens. Aporta enriquiment personal i contribueix al desenvolupament de la nostra personalitat. Ajuda a afrontar la timidesa, la falta de confiança en un mateix i desenvolupa la nostra imaginació. Activitat en francès.

EXPRESIÓ CORPORAL I PLÀSTICA (Beatrice R. Chamussy, artista idiplomada en art-terapia i Émilie Malherbe, monitora d’expressió corporal) De PS a MS Annexe
Per als nens de l’Annexe, es proposa una activitat que consta de dos tallers combinats, un de plàstica i un d’expressió corporal, d’una hora de durada cadascun. Combinació de creació artística i motricitat destinada als més petits. L’objectiu d’aquests tallers és de desenvolupar l’expressió, la imaginació i la creativitat de l’alumne. Es tracta d’activitats de concentració, respiració, creació artística i motricitat. Activitat en francès

Información Adicional

Horario

09:00 - 12:40

12:40 - 14:10 (Menjador)

14:10 - 16:35

16:35 - 17:15 (Activitats extraescolars)

Info Adicional

Fundada l’any 1859 per Ferdinand-de-Lesseps, antic cònsul general de França a Barcelona, la nostra escola és el centre escolar francès més antic de la península ibèrica. Amb una llarga història, l’escola continua fidel a la seva missió d’educació francesa i d’obertura cap a la cultura local i europea.

L’Escola Francesa Ferdinand-de-Lesseps, que escolaritza nens des de la Petite Section de Maternelle (P3) fins al Cours Moyen deuxième année (CM2), equivalent a 5è de primària, és una escola privada que forma part de la xarxa de l’Aefe (Agence pour l’enseignement français à l’étranger / Agència per a l’ensenyament francès a l’estranger), la xarxa d’escoles franceses a Espanya i Portugal.

El centre ha signat un acord amb la Aefe, que garanteix que es respecti estrictament el programa del Ministeri francès d’Educació.
L’1er d’abril de 2009 es va crear la Fundación Privada École Française Ferdinand-de-Lesseps, que representa l’estructura administrativa del centre.
Els immobles pertanyen a la Société Générale Française de Bienfaisance de Barcelone (Sgfbb), la qual els posa a disposició de la Fundación Privada École Française Ferdinand-de-Lesseps.

L’escola té dues seus: l’annexe del carrer València i la grande école de Gran Via. L’annexe del carrer València acull quatre classes d’educació infantil (Petite i Moyenne Section). L’edifici principal situat al número 707 de la Gran Via de les Corts Catalanes acull les classes des de la Moyenne Section (P4) fins a les classes de CM2.

Galería de Imágenes

Opiniones y Comentarios de Usuarios

Críticas, reseñas, reputación Collège Ferdinand de Lesseps

Introduce tu opinión

No compartiremos tu email con nadie
Instalaciones:
Profesorado:
Alumnado:

Enviar

El AÑO ESCOLAR en Busco Colegio

Buscar Colegios por Nombre

Otros usuarios también visitaron

Logo Escuela Suiza
Colegio

Escuela Suiza

Somos una Escuela internacional con un sistema pedagógico único en el que el alumno es el principal centro de interés.Nuestro máximo objetivo es que l...

Ver más

Logo Lyceé Français de Barcelone
Colegio

Lyceé Français de Barcelone

HISTOIRE Le Lycée Français, sous sa forme actuelle d’établissement scolaire, est implanté à Barcelone depuis 1924. Il a donc formé, à ce jour, pl...

Ver más

Qué valoras más al elegir colegio

Clases Particulares

Buscador de clases particulares más completo con todos los datos necesarios para ayudarte a encontrar al mejor docente que se adapte a tus necesidades

    Cristina Sanz

    Profesora titulada con 6 años de experiencia en clases particulares de primaria y secundaria

    Miguel Gálvez

    Clases de Música: piano, composición, análisis, lenguaje musical, iniciación a la música...

    Violeta Merino

    Clases de inglés y apoyo educativo para niños de primaria hasta 2º de la ESO

    Laura Cárdenes

    Graduada en Educación Primaria imparte clases particulares para primaria y secundaria.

Calendario Escolar

Consulta vuelta al cole, inicio de clases, vacaciones y días festivos

Ranking Colegios e Institutos

Ranking de centros de enseñanza por opinión personal de usuarios

Opinión Colegios e Institutos

Consulta todas las opiniones de nuestros usuarios sobre colegios

Campamentos

Buscador de campamentos de verano, urbanos y vacacionales

Estadísticas

Número de visitas diarias y semanales a la página del centro

Notas de Selectividad

Notas de colegios e institutos en Selectividad (PAU, EVAU, EBAU)

Últimas Opiniones Usuarios

Cada vez con más normas sin sentido. Solo se hace lo que quiere el director. A todo es No No y No. Nivel de inglés muy bajo.
No se fíen de las visitas se hacen los simpáticos y tolerantes y después es todo mentira. Además el comedor cuesta casi el doble que el otro colegio del pueblo.

usuario María
Colegio LA VIÑUELA-Las Palmas

Es un colegio maravilloso... Si quieres salir traumatizada.
Te llaman la atención a la mínima, solo les importan tus notas. Durante el poco tiempo que estudié ahí todas las tardes lloraba en los baños. Las compañeras te acosan fácilmente, y las profesoras no te ayudan
No recomendado

usuario Antigua alumna
Colegio LOS TILOS-Madrid

Estuve estudiando durante dos años y fue la peor decisión de mi vida. Si no eres lo que ellas quieren no eres nadie. Me hicieron bullying y aunque lo comenté no hicieron absolutamente nada. Hubo hasta una profesora que me excluyó a propósito en una actividad en clase. No lo recomiendo para nada, es un infierno. A las profesoras no les importas en absoluto hasta que tus padres se involucran (mi tutora no me ayudo con el acoso hasta que mi madre le mando un correo). Las profesoras son insoportables, te regañan por cualquier cosa y siempre buscan como humillarte frente a todos

usuario Anonimo
Colegio LOS TILOS-Madrid