Horario
L'horari d’atenció als infants és de 8:00 a 17:00 hores, de dilluns a divendres, a excepció dels mesos de setembre i juliol, que és de 8:00 a 15:00 hores.
Sens perjudici de l’horari establert d’entrada i sortida a l’escola bressol, les famílies poden establir el seu horari, d’acord amb la direcció, segons les seves necessitats i les dels infants.
Per als infants que no dinin a l’escola s’estableix un marge horari, no superior a tres hores, entre les sessions del matí i de la tarda. Aquesta franja horària s’estableix entre les 11:30 i les 12:00 hores per a la sortida, i les 14:30 i les 15:00 hores per a l’entrada.
Info Adicional
L'escola bressol Albí va iniciar la seva activitat l'any 1973 al barri de la Teixonera i el gener del 2012 es va traslladar al barri del Carmel.
L'edifici de l'escola consta de dues plantes. A la planta baixa hi ha tres grups d'infants, i altres espais destinats al joc i els serveis. Els altres tres grups d'infants estan situats al primer pis on també hi ha una zona que s'ha condicionat com a gimnàs i un espai per al treball de les educadores. Un ampli espai exterior envolta l'escola.
La intervenció educativa amb els infants es basa en el coneixement de les seves necessitats, capacitats i en l'observació i reflexió per part del personal educador, per poder acompanyar adequadament l'infant en el seu desenvolupament personal i en la seva descoberta del mon que l'envolta. Aquesta tasca educativa la compartim amb les famílies.
Des de fa temps es duu a terme un projecte d'educació física 0-3, adequant un espai i uns materials que faciliten el desenvolupament físic dels infants.
La nostra és una escola compromesa amb el medi ambient i des de l'any 1998 treballa en un projecte d'educació ambiental. Actualment l'escola participa en el Projecte Escoles + Sostenibles: entre altres activitats els infants conreen l'hort i tenen cura de les plantes de l'escola.
L'escola participa conjuntament amb altres escoles bressol i parvularis del districte en el projecte de música "Els Colors sonors de l'Horta".
L'escola està lligada al barri. És en aquest sentit que participa en moltes activitats que desenvolupen diferents entitats, serveis i institucions encaminades a millorar la vida dels infants i de tota la gent del barri.